- I have checked the troubleshooting
Bug report
Hi, thanks for the amazing work with this software.
Just found what seems to be a bug related to the title length in a Note inside a Notebook, which causes the app crashing if its length is higher than 128 digits.
Here’s the console log displayed after crash
TypeError: Converting circular structure to JSON
--> starting at object with constructor 'Object'
| property 'value' -> object with constructor 'Object'
--- property 'value' closes the circle
at JSON.stringify (<anonymous>)
at e (file:///C:/Users/../AppData/Local/inkdrop/app-5.5.1/resources/app.asar/browser-main.js:1:130447)
at f.renderDebugInfo (file:///C:/Users/../AppData/Local/inkdrop/app-5.5.1/resources/app.asar/browser-main.js:1:130467)
at f.render (file:///C:/Users/../AppData/Local/inkdrop/app-5.5.1/resources/app.asar/browser-main.js:1:131201)
at gi (C:\Users\..\AppData\Local\inkdrop\app-5.5.1\resources\app.asar\app\static\node_modules\react-dom\cjs\react-dom.production.min.js:182:198)
at fi (C:\Users\..\AppData\Local\inkdrop\app-5.5.1\resources\app.asar\app\static\node_modules\react-dom\cjs\react-dom.production.min.js:181:230)
at Rj (C:\Users\..\AppData\Local\inkdrop\app-5.5.1\resources\app.asar\app\static\node_modules\react-dom\cjs\react-dom.production.min.js:263:496)
at Qj (C:\Users\..\AppData\Local\inkdrop\app-5.5.1\resources\app.asar\app\static\node_modules\react-dom\cjs\react-dom.production.min.js:246:271)
at Kj (C:\Users\..\AppData\Local\inkdrop\app-5.5.1\resources\app.asar\app\static\node_modules\react-dom\cjs\react-dom.production.min.js:246:200)
at yj (C:\Users\..\AppData\Local\inkdrop\app-5.5.1\resources\app.asar\app\static\node_modules\react-dom\cjs\react-dom.production.min.js:239:178)
at C:\Users\..\AppData\Local\inkdrop\app-5.5.1\resources\app.asar\app\static\node_modules\react-dom\cjs\react-dom.production.min.js:123:121
at exports.unstable_runWithPriority (C:\Users\..\AppData\Local\inkdrop\app-5.5.1\resources\app.asar\app\static\node_modules\scheduler\cjs\scheduler.production.min.js:19:473)
at cg (C:\Users\..\AppData\Local\inkdrop\app-5.5.1\resources\app.asar\app\static\node_modules\react-dom\cjs\react-dom.production.min.js:122:331)
at fg (C:\Users\..\AppData\Local\inkdrop\app-5.5.1\resources\app.asar\app\static\node_modules\react-dom\cjs\react-dom.production.min.js:123:67)
at gg (C:\Users\..\AppData\Local\inkdrop\app-5.5.1\resources\app.asar\app\static\node_modules\react-dom\cjs\react-dom.production.min.js:122:502)
at Mj (C:\Users\..\AppData\Local\inkdrop\app-5.5.1\resources\app.asar\app\static\node_modules\react-dom\cjs\react-dom.production.min.js:240:72)
at Object.notify (C:\Users\..\AppData\Local\inkdrop\app-5.5.1\resources\app.asar\app\static\node_modules\react-redux\lib\utils\Subscription.js:21:13)
at Object.notifyNestedSubs (C:\Users\..\AppData\Local\inkdrop\app-5.5.1\resources\app.asar\app\static\node_modules\react-redux\lib\utils\Subscription.js:92:21)
at handleChangeWrapper (C:\Users\..\AppData\Local\inkdrop\app-5.5.1\resources\app.asar\app\static\node_modules\react-redux\lib\utils\Subscription.js:97:26)
at dispatch (C:\Users\..\AppData\Local\inkdrop\app-5.5.1\resources\app.asar\app\static\node_modules\redux\lib\redux.js:305:13)
at C:\Users\..\AppData\Local\inkdrop\app-5.5.1\resources\app.asar\app\static\node_modules\redux-thunk\lib\index.js:27:22
at file:///C:/Users/../AppData/Local/inkdrop/app-5.5.1/resources/app.asar/browser-main.js:1:512621
at dispatch (C:\Users\..\AppData\Local\inkdrop\app-5.5.1\resources\app.asar\app\static\node_modules\redux\lib\redux.js:667:34)
at file:///C:/Users/../AppData/Local/inkdrop/app-5.5.1/resources/app.asar/browser-commons.js:1:70795
Environment
- Platform:
- Platform version:
- App Version:
How to reproduce
Create a new note with a title longer than 128 digits